تیمچه

تیمچه

Teamche
تیمچه

تیمچه

Teamche

دانلود پاورپوینت اصول کار تیمی


پاورپوینت اصول کار تیمی

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول کار تیمی، در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل سازگاری و انطباق پذیری، بازیگران سازگار و انعطافپذیر تیم، همکاری، چهار تحولاتی که باید رخ دهد تا همکاری اعضای تیم همدلانه شود، تعهد پذیری، برقراری ارتباط، لیاقت و کفایت، قابلیت اعتماد، انضباط، توان افزائی، اشتیاق، هدف، رسالت، چهار ویژگی افرادی که خود را متعهد می

دانلود پاورپوینت اصول کار تیمی

پاورپوینت اصول کار تیمی
تحقیق اصول کار تیمی
مقاله اصول کار تیمی
اصول کار تیمی
سازگاری و انطباق پذیری
بازیگران سازگار و انعطافپذیر تیم 
همکاری
تعهد پذیری
برقراری ارتباط
لیاقت و کفایت
قابلیت اعتماد
انضباط
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 608 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول کار تیمی، در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

سازگاری و انطباق پذیری

بازیگران سازگار و انعطاف‌پذیر تیم

همکاری

چهار تحولاتی که باید رخ دهد تا همکاری اعضای تیم همدلانه شود

تعهد پذیری

برقراری ارتباط

لیاقت و کفایت

قابلیت اعتماد

انضباط

توان افزائی

اشتیاق

هدف

رسالت

چهار ویژگی افرادی که خود را متعهد می دانند

آمادگی

ارج نهادن

یادگیری

از خود گذشتگی

مشکل گشائی

کوشش و جدیت

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" اصول کار تیمی" می باشد که در حجم 29 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس مدیریت رفتار سازمانی و  مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

 

 

دانلود پاورپوینت اصول کار تیمی

دانلود تحقیق راه هایی برای تشخیص فرق بین تیم و گروه


دانلود تحقیق راه هایی برای تشخیص فرق بین تیم و گروه

بهترین مدیران کسانی هستند که می‌توانند گرد هم آیند و این گردهمایی تک تک افراد در گروه آنها را در قالب تیم در می ‌آورد

دانلود دانلود تحقیق راه هایی برای تشخیص فرق بین تیم و گروه

راه هایی تشخیص گروه و تیم
فرق بین تیم و گروه 
گروه یا تیم 
عملکرد تیمی
عملکرد گروهی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

کار تیمی مثل ساختن یا شکستن یک وضعیت است، شاید شما کمک به ساختن آن کنید و گرنه نقص در آن شما را شکست خواهد داد» از کریس. آ. هیات

هدف گردآوری یک تیم بدست آوردن هدفهای بزرگتر (رسیدن به آن اهداف) بیشتر از آنچه بری افراد بصورت منفرد و تک تک قابل بدست آوردن می‌باشد. هدف و مقصود یک تیم به انجام رساندن،‌ به نتیجه رسیدن و نایل آمدن به پیروزی در محل کار یا بازار می‌باشد.

بهترین مدیران کسانی هستند که می‌توانند گرد هم آیند و این گردهمایی تک تک افراد در گروه آنها را در قالب تیم در می ‌آورد. اینجا 10 کلید متفاوت برای شکل دادن افرادتان در یک گروه مولد و کارآمد و فعال در یک تیم ارائه می‌شود:

1- ادراکیات: در یک گروه، اعضا ممکن است فکر کنند در یک گروه برای فقط مقاصد اداری و اجرایی گرد هم آمده‌اند و افراد ممکن است بر روی هدف با یکدیگر اختلاف داشته باشند. در یک تیم اعضا استقلال خود را می شناسند و ادراکی از اهداف شخصی و اهداف تبم دارند که ایندو در بهترین وضعیت با حمایت دو طرفه بدست می‌آیند همچنین وقت، سر مسائل بیهوده و سطحی و یا استفاده شخصی با استفاده از هزینه‌های دیگران از بین می‌رود.

2- مالکیت: در یک گروه اعضا گرایش به تمرکز بر روی خودشان دارند زیرا آنها بطور کافی در برنامه‌ریزی برای اهداف واحد درگیر نشده‌اند (دخالت داده نشده‌اند). آنها بطور ساده‌ای مثل یک فرد اجاره شده وارد عمل خود می‌شوند (احساس مسئولیت زیادی ندارند). در یک  تیم اعضا یک احساس مالکیتی در شغل خود و برای واحد دارند زیرا آنها معتقد به ارزشهایی هستند که اساس و پایة اهداف می‌باشند که آنها کمک در به انجام رساندن آن دارند.

3- خلاقیت‌ و  همکاری: در یک گروه اعضا کاری را انجام میدهند که به آنها گفته شده است به جای اینکه از آنها سوال شود بهترین رویکرد را برای انجام کاری انتخاب کنند. در این روش ارائه پیشنهادات و خلاقیت تقویت نمی‌شوند.

در یک تیم اعضا در موفقیت سازمان همکاری دارند بوسیلة بکار گرفتن استعدادهای خاص خود همچنین دانش و خلاقیت خود برای رسیدن به هدف.

4- اعتماد: در یک گروه اعضا به انگیزه های همکاران خود اعتماد نمی کنند چون آنها نقش دیگر اعضا را متوجه نمی شوند اظهار عقیده یا عدم موافقت پذیرفته نمی‌شود در یک تیم اعضا در یک جوبی که اعتماد وجود دارد و نیز به آنها جرأت راحت اظهار عقیده کردن، موافقت نکردن و ایده دادن داده می‌شود و نیز سؤالات مورد قبول واقع می‌شوند کار می کنند.

5- ادراکات عمومی و رایج: در یک گروه اعضا خیلی در مورد آنچه که می گویند محتاط هستند که در اینجا آن درک واقعی غیر ممکن است. ممکن است بازیهایی در این جمع رخ دهند و یا تله‌های ارتباطی

در یک تیم اعضا ارتباط باز و صادقانه را می آموزند. آنها تلاش به فهم نقطه نظر دیگر اعضا دارند.

6- پیشرفت شخصی: در یک گروه اعضا آموزش خوبی می‌ بینند اما در اجراء این آموزشات در عمل بوسیله مدیر یا دیگر اعضا ناکام می‌مانند. اما در یک تیم به اعضا جرأت داده می‌شود بطور مستمر به پیشرفت استعدادهای خود بپردازند و آنچه که می آموزند را در عمل بکار گیرند و به آنها این درک داده می‌شود که از طرف تیم  حمایت می‌شوند.

7- راه حل ضدیت و مخالفت: در یک گروه اعضا ممکن است خود را در جایگاههایی ضد هم ببینند و ندا شد که چگونه این مسئله را حل کنند. سرپرست آنها ممکن است دخالت را تا وقتی که یک ضرر بزرگ ندیده اند کنار گذارد مثل یک وضعیت کاملاً بهم ریخته. اما در یک تیم اعضا می فهمند که ضدیت یک جنبة نورمال در روابط بشری است اما آنها به چنین وضعیت‌هایی بعنوان یک فرصت برای ایده‌های جدید و خلاقیت نگاه می کنند. آنها برای حل کردن این ضدیت بطور سریع و سازنده کار می‌کنند.

8- تصمیم گیری مشارکتی: در یک گروه اعضا ممکن است نقشی در گرفتن تصمیماتی که به تیم تأثیر می‌گذارد داشته باشند یا نداشته باشند. انطباق و یک رنگی و همنوایی معمولاً بهتر از نتایج مثبت پدیدار می‌شوند. بردن یا باختن موقعیت‌ها رایج است. اما در یک تیم اعضا در تصمیماتی که گروه را تحت تأثیر قرار می دهند، شرکت می کنند ولی این را نیز می‌فهمند که رهبر و سرپرست آن‌ها باید تصمیم نهایی را هنگامی که تیم نمی تواند تصمیم بگیرد . بردن مثبت یا بردن نتایج هدف همیشگی است.

 

فایل ورد 15 اسلاید

دانلود دانلود تحقیق راه هایی برای تشخیص فرق بین تیم و گروه

دانلود پاورپوینت مدیریت تیم های ورزشی


پاورپوینت مدیریت تیم های ورزشی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت تیم های ورزشی، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، وظایف مدیرتیم، آمادگی برای روز مسابقه، مدیریت روابط عمومی تیم و ارتباط با رسانه های جمعی، برنامه ریزی مالی و مدیریت هزینه، حل اختلافات درون تیم،نکات پایانی

دانلود پاورپوینت مدیریت تیم های ورزشی

پاورپوینت مدیریت تیم های ورزشی
مدیریت تیم های ورزشی
مدیریت تیم ها
وظایف مدیرتیم
آمادگی برای روز مسابقه
مدیریت روابط عمومی تیم و ارتباط با رسانه های جمعی
برنامه ریزی مالی و مدیریت هزینه
حل اختلافات درون تیم
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1027 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت تیم های ورزشی، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

وظایف مدیرتیم

آمادگی برای روز مسابقه

مدیریت روابط عمومی تیم و ارتباط با رسانه های جمعی

برنامه ریزی مالی و مدیریت هزینه

حل اختلافات درون تیم

نکات پایانی

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

وظایف مدیر تیم بطور کلی:

نظارت بر هماهنگی لازم برای لباس، ابزار، بودجه، ایاب و ذهاب، تنظیم برنامه زمانی کار

هماهنگ کردن فعالیت ها برای رسیدن به اهداف تیم، خواسته های کادر فنی و ورزشکاران

حداقل رساندن مشکلات برای تیم

رابط بین تیم با باشگاه و فدراسیون

سرپرستی هیات در مسافرت های ورزشی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" مدیریت تیم های ورزشی" می باشد که در حجم 26 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کاملتهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مدیریت تیم های ورزشی

دانلود پاورپوینت سرپرستی تیم ها، اردوها و کاروان های ورزش


دانلود پاورپوینت سرپرستی تیم ها، اردوها و کاروان های ورزش

حیطه وظایف مدیریت در برنامه ریزیکنترل و نظارت خلاصه می شود در حالیکه وظیفه سرپرست غالباً اجرایی است

دانلود دانلود پاورپوینت سرپرستی تیم ها، اردوها و کاروان های ورزش

سرپرستی تیم ها
اردوها
کاروان های ورزش
ورزش
مسابقات
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37

تعاریفی از ورزش

اشنایدر و اشیرایتزر (1998): ورزش را فعالیت های جسمی آدمی که تحت قوانین مدون انجام می گیرد تعریف کرده اند .

واندر زواگ (1988) : ورزش نوعی فعالیت جسمی رقابتی است که تجهیزات و امکانات ویژه ای با ابعاد زمانی و مکانی واحدی بهره می گیرد و تلاش برای کسب رکورد اهمیت بسیار چشمگیری دارد.

پیتر فیلدینگ و میلر: هر گونه فعالیت, تجربه , فعالیت های شرکت های تجاری در جهت ایجاد تناسب اندام , تفریح , فعالیت های قهرمانی یا اوقات فراغت

 

تیم ورزشی:

تیم ورزشی عبارتست از یک مجموعه که برای دستیابی به 

یک هدف واحد تلاش می نمایند

 

ساختار اداری :

1- مسئول امور اداری و پشتیبانی

2- مسئول امور مالی

3- مسئول روابط عمومی و تبلیغات

4- مسئول امور فرهنگی

5-مسئول امور بازرگانی و بازار یابی

 

کادر فنی :

1- سر مربی  2- مربی یا مربیان 3- مربی بدنساز

4- ماساژور  5- روانشناس  6- کارشناس تغذیه

7- فیزیو تراپ 8- پزشک

 

 

 

کار کردن با افراد و به وسیله افراد را برای تحقق هدفهای سازمانی مدیریت می گویند .

- تعریف دیگر مدیریت عبارت است از دستیابی به هدفهای سازمان از طریق هدایت و رهبری

مدیریت عبارت است از کنترل عملیات سازمان , بطوری که بتوان در جهت تحقق اهداف سازمان به گونه ای موثر تر و با نهایت صرفه جویی گام برداشت .

 

تفاوت مدیریت با سرپرستی :

حیطه وظایف مدیریت در برنامه ریزی,کنترل و نظارت خلاصه می شود در حالیکه وظیفه سرپرست غالباً اجرایی است

 

ویژگیهای شخصیتی سرپرست:

انرژی : سرپرستان بخاطر اینکه از عهده وظایف و مسئولیتی که درقبال بازیکنان , کادر فنی و مسئولین دارند نیازمند انرژی و تلاش گسترده ای هستند . تا بتوانند از عهده ساعت ها کار و تلاش بر آیند .

اشتیاق : کلمه اشتیاق از یک اصطلاح یونانی به معنی  تملک و طلب بعضی از منافع مشتق شده است . این کلمه با سر زندگی و فعالیت برای یک مقصد نیز در ارتباط
است  

 

فایل پاورپوینت 37 اسلاید

دانلود دانلود پاورپوینت سرپرستی تیم ها، اردوها و کاروان های ورزش

دانلود پاورپوینت اصول مدیریت در تیمهای ورزشی


پاورپوینت اصول مدیریت در تیمهای ورزشی

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مدیریت در تیمهای ورزشی در قالب ppt و در 51 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف مدیریت، روند وظیفه ای در مدیریت، برنامه ریزی، عناصر مهم در تعریف برنامه ریزی، اهداف برنامه ریزی، محاسن برنامه ریزی، انواع برنامه ریزی بر حسب چارچوب زمانی، نمونه برنامه یک هفته تمرین در فصل قبل از مسابقه، برنامه یکساله تمرینات سرعتی در دوره بلو

دانلود پاورپوینت اصول مدیریت در تیمهای ورزشی

دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت و برنامه ریزی در تیمهای ورزشی
پاورپوینت مدیریت و برنامه ریزی در تیمهای ورزشی
اصول مدیریت در تیمهای ورزشی
پاورپوینت اصول مدیریت در تیمهای ورزشی
طراحی برنامه تمرین
تعریف تمرین ورزشی
اصول کلی برنامه تمرینی
ویژگیهای تمرین
طرح یک جلسه تمرین
مختصات برنامه ریزی
ترکیب های پیشنهادی برای جلسات تمرین
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 829 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مدیریت در تیمهای ورزشی،  در قالب ppt و در 51 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعریف مدیریت

روند وظیفه ای در مدیریت

برنامه ریزی

عناصر مهم در تعریف برنامه ریزی

اهداف برنامه ریزی

محاسن برنامه ریزی

انواع برنامه ریزی بر حسب چارچوب زمانی

نمونه برنامه یک هفته تمرین در فصل قبل از مسابقه

برنامه یکساله تمرینات سرعتی در دوره بلوغ

برنامه استقامت یک ساله 2 فاز رقابتی در اواخر دوره پس از بلوغ

الگوی پیشنهادی برای تمرینات قدرتی  دراز مدت

تکنیک های برنامه ریزی عملیاتی

روش نمودار گانت

ویژگی های نمودار گانت

طراحی برنامه تمرین

تعریف تمرین ورزشی

اصول کلی برنامه تمرینی 

ویژگیهای تمرین

طرح یک جلسه تمرین

مختصات برنامه ریزی

ترکیب های پیشنهادی برای جلسات تمرین

شاخص چیست؟

استاندارد

حدود استاندارد

تمرین

سازماندهی

نکات اساسی که در سازماندهی باید مورد توجه قرار گیرد

شرح تفصیلی فعّالیّت‏ها (سازمان‏دهی فعّالیّت‏ها)

سازمان

انواع سازمان

اصول سازمان

وحدت هدف

خصوصیات اهداف اختصاصی(Specific Objectives)

وحدت مدیریت

انضباط

انواع انضباط

انضباط بازدارنده

انضباط اصلاح کنند

نکاتی که باید قبل از اعمال مجازاتهای انضباطی مورد توجه قرار گیرد

مسئولیتهای مشترک گروهی

اولویت منافع عمومی

ارزشیابی

نظارت و کنترل

نظارت یا کنترل

مراحل نظارت

موقعیت رفتاری مربی

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

تعریف تمرین ورزشی:

تمرین ورزشی را فعالیتی با هدف می دانند که انجام آن موجب افزایش و توسعه توانایی یا آمادگی بد نی می شودبا انجام تمرین های بدنی , ورزشکار قوی تر, سریعتر , روان تر و بادوام تر و تواناتر می شود .

 

توضیحات :

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " اصول مدیریت در تیمهای ورزشی" می باشد که در حجم 51 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است. 

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت اصول مدیریت در تیمهای ورزشی